باشگاه هدف‌پویان جوان قم در پی اتفاقات و حواشی دیدار حساس این تیم با ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به فدراسیون هندبال اعتراض کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در دومین هفته از دور برگشت مسابقات فصل 1395 لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور میهمان تیم ذوب‌آهن اصفهان بود و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرد اما این دیدار حواشی زیادی داشت که منجر به اعتراض نماینده قم شده است.

هدف‌پویان جوان قم به عنوان تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در حالی که نیمه نخست را در سالن ملت اصفهان از تیم مدعی ذوب‌آهن اصفهان برده بود، در پایان با حساب 25 بر 24 این بازی را واگذار کرد تا دست خالی به خانه باز گردد.

 با توجه به اتفاقاتی که در این دیدار رخ داده و منجر به نارضایتی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هدف‌پویان جوان قم شده است، امروز این باشگاه در نامه‌ای به فدراسیون هندبال نسبت به نحوه قضاوت داوران دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان اعتراض کرد.

باشگاه هدف‌پویان جوان قم در این نامه از فدراسیون هندبال خواستار رسیدگی به وضعیت موجود شده و اعلام کرده که اظهار نظر مستقیم از سوی عوامل، کادر فنی و بازیکنان خود در مورد این مسابقه را تا زمان رسیدگی فدراسیون هندبال به اتفاقات این مسابقه به طور موقت، متوقف نگاه داشته و منتظر اقدام بعدی فدراسیون هندبال است.

گویا بخش مهمی از اتفاقات دیدار هفته نهم لیگ برتر هندبال بین هدف‌پویان جوان قم و ذوب‌آهن اصفهان به نحوه قضاوت داوران این دیدار باز می‌گردد چرا که باشگاه هدف‌پویان جوان قم بعد از جدال با ذوب‌آهن به وضعیت چینش داوران در مسابقات لیگ برتر اعتراض کرده است.

 نماینده هندبال استان قم در نیمه نخست جدال هفته نهم با ذوب‌آهن اصفهان، 16 بر 13 حریف خود را شکست داده بود اما در نیمه دوم برخی تصمیمات از سوی داور بازی، منجر به حاشیه رفتن این دیدار می‌شود و این باشگاه در حال تهیه مستندی کامل از اتفاقات این دیدار و اشتباهات داوری است تا آن را به فدراسیون ارائه کند.

هندبالیست‌های قمی معتقدند که چنانچه اشتباهات داوری رخ نمی‌داد آنها باید این بازی را با اختلاف زیاد برنده می‌شدند اما بیشترین اشاره باشگاه هدف‌پویان جوان قم راجع به اتفاقات ناگوار در این دیدار به تصمیم کمیته داوران مبنی بر انتخاب  شفایی برای قضاوت این دیدار است.

این در حالی است که  شفایی در هشتمین بازی این فصل هدف‌پویان جوان قم برای چهارمین بار در این فصل بازی‌های این تیم را قضاوت کرد و باشگاه هدف‌پویان از انتخاب‌های متوالی این داور از سوی کمیته داوران فدراسیون هندبال برای قضاوت بازی‌های این تیم گلایه دارد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار