تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود در مسابقات کشوری هندبال ساحلی پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تیمی که در چند سال اخیر همواره در نخستین تجربه‌های خود عملکرد موفقی داشته این‌بار نیز یک تجربه جدید را با موفقیت پشت‌سر گذاشت تا همچنان با مدیریت موفق و تدابیر موثر کادر فنی خود در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارد.

تیمی که در نخستین‌ حضور خود در لیگ دسته دوم هندبال زنان ایران در سال 1392 به مقام قهرمانی دست یافت، در نخستین حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال زنان ایران در سال 1393 باز هم عنوان قهرمانی را کسب کرد و برای نخستین‌بار نیز در سال 1394 به لیگ برتر راه یافت، این مرتبه در نخستین تجربه حضور خود در رقابت‌های ساحلی عنوان نایب‌قهرمانی را به ارمغان آورد.

بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم به عنوان نماینده این استان در مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت هفته اصفهان به میدان رفتند و در حالی که این برای نخستین‌بار بود که یک تیم به نمایندگی از قم در رقابت‌های ساحلی بانوان به میدان می‌رفت، تجربه موفقی را پشت سر گذاشتند و بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستادند.

شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در مرحله گروهی به ترتیب از سد تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و باران اصفهان عبور کرده و با کسب رتبه نخست جدول به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی آمدند.

نماینده شایسته هندبال قم بعد از سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی، در مسابقه حساس مرحله نیمه نهایی نیز پرفروغ و موفق ظاهر شد و توانست در جدال با تیم هیات هندبال بوشهر این تیم را نیز شکست داده و یک پای فینال رقابت‌های هندبال هفته نکوداشت اصفهان لقب بگیرد.

با برنامه‌ریزی مسئولین برگزاری این رقابت‌ها که با همکاری فدراسیون هندبال و هیات هندبال استان اصفهان در زمین‌های ساحلی بوستان تفریحی ورزشی ناژوان اصفهان برگزار شد،‌ تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم برای کسب مجوز صعود به دیدار نهایی به مصاف تیم پرقدرت و مدعی بوشهر رفت و این تیم را اختلاف یک گل شکست داد.

شاگردان زهرا احمدی‌نیا در بازی نیمه نهایی با بوشهر، نیمه نخست را با برتری پرگل هفت بر دو به سود خود به پایان رساندند تا امیدوار به کسب یک پیروزی آسان در نیمه دوم به رقابت با حریف سرسخت خود ادامه بدهند اما در نیمه دوم بازی حساس‌تر شد و تیم بوشهر چهار گل دیگر وارد دروازه نماینده قم کرد.

این دیدار حساس، نزدیک و نفس‌گیر در نهایت با برتری هفت بر 6 به سود تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم به پایان رسید تا شاگردان زهرا‌ احمدی‌نیا در نخستین حضور خود در یک رقابت رسمی هندبال ساحلی، حضور در فینال رقابت‌های ساحلی هفته نکوداشت اصفهان را تجربه کنند.

هدف‌پویان جوان قم در مسابقه پایانی رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یکی از رقبای مرحله مقدماتی خود رفت و در حالی که در آن مرحله حریف دو بر یک شکست داده بود در مسابقه فینال ناباورانه دو بر صفر باخت تا بر سکوی نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها بایستد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار