امام جمعه تربت جام گفت: مسئولان اداره های تبليغات اسلامي و ارشاد اسلامي درجهت تقويت برنامه های فرهنگی و دینی با ارائه طرح هاي نو تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام طاهری در بازدید و بررسی از مجموعه فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام از ادارات بی حاشیه شهرستان است.

طاهری با اشاره به جایگاه و اهمیت مسئله فرهنگ افزود: ادارات تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی با تعامل و همکاری فعالیت های متناسب و شایسته در زمینه ترویج فرهنگ و دین انجام دهند.

او خطاب به مدیران این دو نهاد توصیه کرد: مسئولان اداره های تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی درجهت تقویت شورای فرهنگ عمومی و ستاد شئون مناسبت های فرهنگی با ارائه طرحهای نو تلاش کنند.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: ارشاد اسلامی نسبت به تقویت و ترویج موسیقی مقامی و بازیهای آئینی این خطه فرهنگ دوست  اقدام کند و نشریات محلی را افزایش دهند.

در ادامه رئیس اداره ارشاد اسلامی تربت جام گفت: ۷۲ کانون در مساجد ، دو نشریه محلی ، ۲۵ خبرنگار در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی با این اداره همکاری دارند.

فیاض با اشاره به گروه های فعال فرهنگی در انجمن های زیر مجموعه افزود: برگزاری طرح های دین نشاط زندگی، برپایی نمایشگاه قرآن، تاسیس دو مدرسه قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی گوشه ای از فعالیت ها می باشد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.