مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از برخورد قانونی با معلم خاطی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزان قائنی کرده بود، خبر داد.

آموزش و پرورش از حق خود نخواهد گذشت/ بامعلم خاطی برخورد قانونی شده است.به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدرحیم میرشاه ولد مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش  گفت: در روز چهارشنبه ششم بهمن ماه معلمی در شهرستان قائن اقدام به تنبیه بدنی ۶ دانش آموز کرده است که به دلیل درس نخواندن وشیطنت دانش آموزان درکلاس درس مرتکب چنین عمل ناشایستی شده است.
 
وی ادامه داد : معلمان باید باشیوه های موثر درجذب دانش آموزان به محیط مدرسه و کلاس درس آشنایی داشته باشند و بنا به اقتضای موقعیت از آنها استفاده کنند. 
         
می شاهرود اظهار داشت: برای معلم خاطی تشکیل پرونده داده شده و به هیات تخلفات اداری ارسال گردیده است که پس از بررسی٬ رای صادره لازم الاجرا است.      
                            
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش افزود: درخصوص مدیر مدرسه نیز به دلیل آن که به طور شایسته دراین ماجرا عمل نکرده است٬ روز شنبه تصمیم گیری خواهد شد و به احتمال زیاد ایشان نیز ازسمت خود عزل می شود. 

میرشاه ولد با بیان اینکه اولیای دانش آموزان باب زرگواری از حق خود صرف نظر کرده اند٬ تاکید کرد: علی رغم این موضوع آموزش و پرورش این ماجرا را تا احقاق حق دانش آموزان ادامه خواهد داد و با خاطی یاخاطیان برخورد قانونی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.