کارگردان «فراموشی» معتقد است هدف از اجرای این نمایش، بیان تفاوت واقعیت و ذهن و حقیقت است.

ملیحه سلیمانی کارگردان نمایش «فراموشی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هدف نمایش خود با عنوان «فراموشی» گفت: هدف از اجرای این نمایش، بیان تفاوت واقعیت، ذهن و حقیقت است و تا مدت‌ها ذهن تماشاگر را به خود مشغول می‌سازد و همزاد پنداری نیز باعث تغییر روند رفتاری می‌شود.
 
وی در خصوص اعضای این گروه نمایشی عنوان کرد: همکاری و تجربه خوبی حاصل شد و اعضای گروه پیش از این هم آکادمیک و هم تجربی فعالیت داشتند. 

سلیمانی با اشاره به کنار آمدن با سختی کار در برخی از سالن‌های تئاتر در خصوص میزان استقبال از این نمایش اظهار داشت: سالن به طور کامل پر از علاقه مندان تئاتر بود و خود گروه هم از استقبال بسیار خوب تماشاگران به وجد آمدند.
 
کارگردان نمایش «فراموشی» پیرامون تاثیر گذاری نمایش اظهار داشت: عکس العمل و تاثیر پذیری به گونه‌ای است که بعد از اجرا، تماشاگران به تحلیل بپردازند و از یکدیگر نظر خواهی و حتی سوال کنند. این اتفاق برای این نمایش افتاد و علاقه مندان تئاتر از گروه اجرایی در باب قصه و روندش و تعلیق داستان و بازی خوب بازیگر سوال پرسیدند.
 
وی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص سابقه فعالیت‌های خود بیان کرد: من از سال 76 تئاتر کار کرده‌ام و این نمایش پنجمین کار کارگردانی من است. بازیگری، طراحی صحنه، برگزاری کلاس‌های مقدماتی تئاتر و ... از فعالیت‌های دیگر من در عرصه فرهنگ و هنر به شمار می‌آید.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.