هدف ما بیان پیچیدگی‌ها و بعد پنهان خانواده‌هاست که منجر به اتفاقات ناهنجاری در جامعه می‌شود.

تئاتر، بیانگر واقعیات جامعه استسعید زندی، کارگردان نمایش «گاهی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محوریت و موضوع نمایش گفت: این نمایش، یک قصه رئال اجتماعی روز است و در خصوص سه زوج جوان که در یک موقعیت در شمال کشور، در کنار هم قرار می‌گیرند و یکسری اتفاقات در آن شب برای آنها می افتد.
 
وی همچنین پیرامون، هدف نمایش اظهار داشت: هدف ما، گفتن حرف روز است. با توجه به اینکه خیلی از بنیان خانواده‌ها را امروزه می‌بینیم که دستخوش تغییراتی عظیم شده است. اکثرا جوانان با آنها دست و پنجه نرم می کنند و خیلی از این اتفاقات منجر به طلاق می شود و آمار طلاق را بالا می‌برد. هدف ما بیان پیچیدگی‌ها و بعد پنهان خانواده‌هاست که منجر به اتفاقات ناهنجاری در جامعه می‌شود.
 
زندی در خصوص سالن اجرای نمایش خود تصریح کرد: سالنی که برای اجرای ما در نظر گرفته شده است، تالار چهارسو است و این یک امتیاز برای کسانی است که در مجموعه تئاترشهر اجرا می روند. شاید سالن از لحاظ ابعاد، با ویژگی‌های دکور و کارگردانی ما همخوانی نداشته باشد اما راضی هستیم.
 
کارگردان نمایش «گاهی» پیرامون استقبال مخاطبان از نمایش بیان کرد: استقبال همانطور که از تکمیل ظرفیت بلیت های تیوال مشخص است، باید پرشور و خوب باشد. چرا که تمام بلیت ها در دوسانس به فروش رسیده است.
 
وی در خصوص اعضای گروه اظهار داشت: اعضای گروه ما، هم بچه های آکادمیک هستند که در این حوزه، درس خوانده‌اند و هم افراد تجربی که چندین سال کار کرده اند.
 
سعید زندی در پایان گفت: این هفتمین بار پیاپی است که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارم. امیدوارم که شاهد درخشش این گروه باشیم و بتوانیم موفقیتی برای سرزمین مادری مان، کرمانشاه رقم بزنیم.
 
گفتنی است؛ این نمایش امروز پنج شنبه در تالار چهاسو در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.