سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری گفت: قهرمانی نونهالان شاهین را به روح زنده یادان زنگویی و تورانی و دیگر پیشکسوتان فقید شاهین تقدیم می کنم.

برای تشکیل تیم نونهالان شاهین با همکاری باشگاه با برنامه وارد شدیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میثم وفایی که اخیرا با تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر به مقام قهرمانی لیگ نونهالان استان رسید اظهار داشت: برای تشکیل تیم نونهالان با همکاری باشگاه با برنامه وارد شدیم و از اوایل تیرماه تست گیری و تمرینات را آغاز کردیم و با شناسایی چند بازیکن و البته جمعی از بازیکنان مدرسه فوتبال ستارگان که چند سال زیر نظر داشتم را به تیم نونهالان شاهین شهرداری ملحق کردیم.

وفایی افزود: از آغاز کار تمرکز زیادی بر روی تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی داشتیم و می دانستیم در این رده سنی هر تیمی آمادگی بدنی بالاتری داشته باشد موفق تر است و در کنار آن تمرینات تاکتیکی و هماهنگی را انجام دادیم و با رسیدن بازیکنان به اوج آمادگی وارد مسابقات شدیم که نتیجه آن به لطف خدا موفقیت بود. از ابتدای رقابتهای شهر بوشهر 14 پیروزی و یک تساوی، 63 گل زده و 8 گل خورده نتیجه کارمان بود.

سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد: در برگزاری رقابتها مجموعه هیات فوتبال استان تلاش زیادی در برگزاری مستمر و منظم رقابتها داشت که همین امر کمک زیادی به بالا بردن کیفیت بازیها کرد.

وفایی تصریح کرد: با کسب مقام قهرمانی هم اکنون نماینده استان در رقابتهای کشوری خواهیم بود و قطعا قصد داریم با تعامل باشگاهها و جذب چند بازیکن تیم را تقویت کنیم و در این راه مسئولان باشگاه هم حمایت بیشتری از تیم خواهند کرد تا بتوانیم در این مسیر سخت موفق عمل کنیم و به لیگ برتر رسیده و رکوردی را برای باشگاه به ثبت برسانیم که سه تیم در سه رده سنی در لیگ برتر داشته باشد.

وی اذعان داشت: در تیم فعلی شاهین شهرداری و البته دیگر تیمهای شرکت کننده در رقابتهای نونهالان بازیکنان آینده داری حضور دارند که در صورت توجه بیشتر آینده فوتبال بوشهر را بیمه خواهند کرد.

سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر گفت: جاد دارد از حمایت های آقایان دمشقی و محمدی بخاطر توجه ویژه و حمایت هایشان تشکر کنم و همچنین همکارانم در کادر فنی آقایان جهانبخت، بزرگ ، خلیلی، شمسی و دریانورد ، خانواده های بازیکنان و هواداران عزیز شاهین که همواره با همکاری و حمایتهای خود نقشی اساسی در موفقیت تیم داشتند.

وفایی در پایان گفت: شاهین نام بزرگ و مقدسی است که همواره با نام بزرگانش درخشیده است و در همین راستا این قهرمانی را به روح زنده یادان عبدالمحمد زنگویی و احمد تورانی و دیگر پیشکسوتان فقید شاهین تقدیم می کنم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.