مسئول امور ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر از احداث 13 زمین چمن مصنوعی و 2 زمین چمن طبیعی ویژه فوتبال از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهر خبر داد.

احداث 15 زمین چمن فوتبال
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اصغر صالحیفر روز شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر افزود: 15 پروژه یاد شده که پس از احداث مدیریت آنها به معتمدان محله ها واگذار شده در محلات بهمنی، خواجه ها، مخبلند، دواس، جلالی، شغاب، یادگار امام، باهنر، نیدی، صلح آباد، سنگی وتنگک اول اجرا شده است.

وی بیان کرد: احداث زمین های یاد شده در راستای ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و با سه رویکرد ورزش محلات، ورزش بومی و محلی و ورزش همگانی است.

صالحی فر با اشاره به برنامه های ورزشی سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مسابقات یادواره شهدای آتش نشان با حضور بیش از 400 ورزشکار از 30 محله بندر بوشهر برای نخستین بار در دهه فجر برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ویژه آقایان و بانوان روز 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن شروع می شود.

مسئول امور ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر افزود: در دهه فجر این سازمان با همکار محلات عاشوری، هلالی و بهمنی مسابقات فوتبال و ورزش های بومی محلی نیز برگزار می کند.

صالحی فر اظهارداشت: در راستای ترویج فرهنگ توجه به سلامت بطور هفتگی هر پنج شنبه صبح ساعت 7:00 پیاده روی خانوادگی از پارک صدف تا پارک مرجان بوشهر همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز برای حاضران برگزار می شود.

وی افزود: در مدت زمان یاد شده در پارک های محله ای شهر بوشهر بازی های بومی محلی نیز اجرا می شود که این امر می تواند اقدامی تاثیرگذار برای ایجاد روحیه نشاط در بین کودکان باشد.

مسئول امور ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: حمایت و تجلیل از قهرمانان استان بوشهر که در مسابقات کشوری و بین الملی افتخار کسب کرده اند از دیگر فعالیت های این سازمان در حوزه ورزشی است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.