رئیس رسانه ملی گفت: جنگ امروز در همه کشورهای دنیا، جنگ رسانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عبدالعلی علی عسگری در آیین تجلیل از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان ها در شهرکرد افزود: جنگ امروز در همه کشورهای دنیا، جنگ فرهنگی و رسانه ای است.

وی اضافه کرد: اقدامات کشورهای غربی و آمریکا برای شکست جمهوری اسلامی در راستای انحراف جامعه و کم رنگ کردن اعتقادات مردم می باشد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی کشور سهم خود را در صیانت از مرزها و حملات دشمن به خوبی ایفا کردند و زمان آن رسیده که رسانه ملی با اثر گذاری بالا از عقاید و ارزش های انقلاب دفاع کنند.

علی عسگری با اشاره به فعالیت بیش از 250 شبکه فارسی زبان در جهان افزود: این شبکه ها با سرمایه گذاری دشمنان انقلاب و با هدف از کار انداختن سامانه فرهنگی کشور و مخدوش کردن افکار عمومی به سرعت در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: حفظ جبهه فرهنگی کشور مدیون تلاش و جهاد شبانه روزی نیروهای رسانه می باشد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: مراکز استانی صدا و سیما با تعامل نزدیک با مردم و رصد نقاط ضعف و قوت می توانند در جذب مخاطبان اثر زیادی داشته باشند.

علی عسگری گفت: این مراکز با همکاری مدیران می توانند علاوه بر منعکس کردن فرهنگ هر استان، راه حل هایی برای رفع موانع توسعه و رشد ارائه کنند.

آیین تجلیل از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صبح امروز در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

افتتاح 114 طرح عمرانی، فنی و محتوایی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های سفر رئيس رسانه ملی به شهرکرد می باشد.  

انتهای پیام /ک 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار