رئیس رسانه ملی گفت: جشنواره تولیدات صدا و سیما یک رقابت بزرگ رسانه‌ای است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عبدالعلی علی‎عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز یکشنبه ۴ شهریور ۹۷ در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها یک رقابت بزرگ رسانه‎ای و گامی برای پیشرفت فرهنگی و هنری در نقاط مختلف میهن اسلامی است.

وی با تأکید بر ضرورت ارزیابی محصولات رسانه‌ای و آثار تمامی برنامه سازان و عوامل تولید صدا و سیما در کشور گفت: برگزاری این جشنواره نقش فوق العاده‌ای در ارتقای کیفیت تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای استان‌ها دارد.

علی‎عسگری افزود: مقابله موثر و مصونیت در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای امروز دشمن نیازمند کار فرهنگی عمیق و اثرگذار است که این مهم نیز همکاری و تعامل و همدلی تمامی عناصر، هنرمندان و عوامل ذیربط در استان‌ها را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: جشنواره تولیدات صدا و سیما مکانیرم و سامانه‌ای برای ارتقای این تولیدات در بخش‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، خبر، پویانمایی، موسیقی، پژوهش و برنامه‌های گفتگو محور است.

علی عسگری ادامه داد: محصولات شبکه‌های استانی صدا و سیما پس از داوری و تبادل تجربیات، به تراز ملی می‌رسد که هم اکنون بخش زیادی از این تولیدات در شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

رئیس رسانه ملی به منظور شرکت در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‎های صدا و سیما، به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

این جشنواره با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از روز گذشته شنبه ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن آغاز شد و تا فردا دوشنبه ۵ شهریور و به مدت سه روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

برچسب ها: صدا و سیما ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار