مدیر موسسه قرآنی بشری بخش آبدان شهرستان دیر از برگزاری مسابقه حفظ و ترجمه سوره فجر در این بخش خبر داد.

برگزاری مسابقه حفظ و ترجمه سوره فجر در آبدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آسیه ابراهیمی وقار در شهرستان دیر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، محصول تفکر مذهبی مردم ایران با مرجعیت بزرگ شیعیان جهان حضرت امام راحل بوده است.

وی اضافه کرد: اعتقادات مذهبی مردم ایران با استعانت از خداوند، پیامبر عظیم‌الشان و ائمه اطهار و رهبری مقتدر توانست طومار نظام زور و ستم را درهم بپیچد و کشوری مسلمان با حکومت شیعی را در سطح منطقه ایجاد کند.

مدیر موسسه قرآنی بشری بخش آبدان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر یادآور شد: در پرتو حکومت اسلامی، شاهد ایجاد و توسعه مراکز قرآنی در سطح کشور، استان بوشهر و شهرستان دیر هستیم که ضمن ارائه آموزش‌های قرآنی، سبک زندگی ساده اسلامی نیز به رده‌های مختلف سنی از نونهال تا جوانان آموزش می‌دهند.

وی با اعلام این که موسسه قرآنی بشری در ایام دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خوبی تدارک دیده است، عنوان کرد: در این ایام، مسابقه بزرگ حفظ و ترجمه سوره فجر با حضور عموم مردم قرآن‌دوست در بخش آبدان و با همکاری ستاد نماز جمعه این بخش برگزار می‌شود.

ابراهیمی وقار یادآور شد: این مسابقه هر سال با حضور مردم قرآن‌دوست بخش آبدان برگزار می‌شود و امسال نیز بیش از 50 نفر در این مسابقه نام‌نویسی کرده‌اند که نسبت به سال گذشته حضور جوانان هفته چشمگیر خواهد بود.

وی از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه نونهالان و مسابقه ورزشی نونهالان مهد قرآنی و محفل انس با قرآن با همکاری دبیرستان دخترانه رضوان در 13بهمن در بخش آبدان خبر داد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.