وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین دوره جشنواره نام نشان ایرانی؛

2 هزار و 313 میلیارد دلار ارزش دفتری برای صد برند برتر جهان/ ایجاد اعتماد در جامعه با نام و نشان ایرانی

نعمت زاده گفت: در سال 2016 میلادی صد برند برتر در سطح جهان، دو هزار و 313 میلیارد دلار ارزش دفتری داشتند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر امروز در نخستین دوره جشنواره "نام نشان ایرانی"  در سالن خلیج فارس که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد؛ گفت : در سال 2016 میلادی صد برند برتر در سطح جهان، دو هزار و 313 میلیارد دلار ارزش دفتری داشتند.

وی با اشاره به سهم رسانه از صد شرکت برتر جهان ادامه داد: سه مورد به ارزش 35 میلیارد دلار و مخابرات و حمل ونقل به ترتیب سه و چهار مورد با ارقام 23 و 20 میلیارد دلار دیگر برندهای برتر جهانی بود.

نعمت زاده گفت: در حال حاضر با توجه به نوع فعالیت ها صد هزار واحد صنفی در کشور مشغولند که شامل 600 هزار واحد صنفی تولیدی، 400 هزار واحد خدماتی و یک میلیون و 300 هزار واحد توزیعی می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به اینکه مسال سازمان توسعه تجارت برای معرفی برندهای برتر نخستین گام برداشته است ادامه داد: این سازمان با نظرخواهی صورت گرفته 18 برند را که بیشترین امتیاز را به دست آورده اند، معرفی می کند.

وی توضیح داد: نام و نشان ایرانی به ایجاد اعتماد در جامعه منجر می شود و به هر میزان آگاهی مردم ارتقا پیدا کند، انتخاب ها بهتر صورت می گیرد .

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار