اصفهان؛

اجرای طرح پایش واحدهای صنعتی شهرستان تیران و کرون

رئیس اداره محیط زیست شهرستان تیران و کرون از اجرای طرح پایش واحدهای آلاینده صنعتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی غلامی  افزد: در این طرح که در طول سال نیز استمرار دارد، واحدهای آلاینده شناسایی ومسئولان آن ها باید نسبت به رفع آلایندگی واحد صنعتی خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون هشت واحد آلاینده صنعتی در شهرستان تیران و کرون شناسایی شده که برای جلوگیری از آلایندگی این واحد ها راهکارهایی از جمله استفاده از سوخت هایی که آلایندگی کمتری دارند و همچنین نصب تصفیه ارائه شده و مدیران عامل این موسسات باید در این راستا اقدام کنند.
وی به کنترل آلایندگی خودروها اشاره کرد و گفت: نظارت بر معاینه فنی وسایل نقیله و جلوگیری از تردد خودروهای دودزا توسط پلیس راهنمایی و رانندگی از اقداماتی است که در این حوزه انجام می شود.
غلامی به فرهنگ سازی برای جلوگیری از آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین و موثرترین برنامه ها در راستای گسترش هوای پاک و جلوگیری از آلودگی فرهنگ سازی و ایجاد بستر برای مشارکت عمومی در راستای حفظ هوای پاک است که دانش آموزان مهمترین گروه هدف هستند.
وی یادآوری کرد: همکاری مردم در شهر تیران برای حفظ محیط زیست و هوای پاک بسیار مورد توجه است و با حضور جمعی و با ایجاد کمپین برای حفاظت از محیط زیست وارد عمل شده اند که نتایج خوبی برای شهرستان داشته است.
شهرستان تیران و کرون دارای سه شهرک صنعتی تیران، عسگران، رضوانشهر و نایحه صنعتی ورپشت است و با ظرفیت بیش از 300 واحد صنعتی است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.