رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان گفت: قرار است مسابقات بین المللی دهه فجر اسفند ماه در استان خوزستان برگزار شود.

رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان: 20 کشور قدرتمند به اهواز می آیندعلیرضا قریشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزبانی رقابت های بین المللی جام فجر (نکوداشت شهید الماسی) در اسفند با حضور 20 کشور قدرتمند از دیگر برنامه های مهمی است که به دستور استاندار محترم و با هماهنگی فدراسیون در حال اجراست. طبق برآوردهای صورت گرفته بیش از یک میلیارد تومان هزینه برگزاری و میزبانی این مسابقات است که با حمایت استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان تا حد قابل توجهی تامین شده است. در عین حال از همه پتانسیل های در بخش خصوصی حاضر در استان استفاده خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون در مرحله تهیه منابع مالی هستیم و کارها بخوبی در حال پیشروی است. 2 تیم مناطق نفت خیز و ملی حفاری در این رقابت ها حضوری فعال خواهند داشت. بطور حتم بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری برنامه های مربوط به میزبانی رقابت های جام فجر سرعت می گیرد.

رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان افزود: باتوجه به اینکه وزنه برداری در خوزستان رشته پر رونقی است و فعالیت های بسیاری در رده های مختلف می شود، فدراسیون هم توجه ویژه ای به این هیئت دارد و بطورحتم ما را در اجرای پروژه های ملی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار