شیراز؛

از کشف بیش از 22 كیلو هروئین تا اعتراف سارق به 50 فقره سرقت

بیش از 22 كیلوگرم هروئین کشف و سارق به 50 فقره سرقت اقرار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: پس از اطمینان یافتن از این موضوع كه شخصی با ایجاد یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، قصد دارد با همدستانش یک محموله مواد مخدر را به استان فارس و شهر شیراز انتقال دهد، در این راستا مأموران به محور شیراز – فسا اعزام و با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را در حالی که بدون سرنشین رها شده بود، شناسایی كردند. 


 وی افزود: با مراقبت های نامحسوس مأموران، صاحبان این محموله مواد مخدر كه سه نفر بودند، به محل پارك خودرو مراجعه می کنند که همگی آنان دستگیر و به همراه خودرو به مقر انتظامی انتقال داده شدند.  
 
سردار گودرزی گفت: در بازرسی از این خودرو 22 كیلو و 800 گرم هروئین كه به طرز ماهرانه ای در صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود، كشف شد.  
 
اعتراف سارق به 50 فقره سرقت  
رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: یك سارق درون خودرو در شیراز دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به 50 فقره سرقت درون خودرو اقرار كرد.  
سرهنگ سیروس حیدری بیان كرد: مأموران كلانتری شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی فردی را هنگام سرقت یك دستگاه ضبط خودرو مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر می كنند.  
 
وی ادامه داد: پرونده این شخص در كلانتری تشكیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.  
 
سرهنگ حیدری تصریح كرد: در بازجویی های انجام شده متهم به 50 فقره سرقت درون خودرو اقرار كرد.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینكه صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: در این خصوص یك نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و تحقیقات پلیس درخصوص این موضوع ادامه دارد.
 
توقیف 38 دستگاه وسیله نقلیه متخلف  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون از توقیف 38 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.  
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیكی و برخورد با رانندگان متخلف توسط مأموران انتظامی در سطح شهر اجرا شد.
 
وی افزود: ماموران با اجرای این طرح تعداد 17دستگاه موتورسیکلت و 21 دستگاه خودرو را به علت تخلف از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، بدون مدارک و پلاک توقیف و به پاركینگ انتقال دادند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار