شیراز؛

از بازداشت سارقان مسلح احشام تا توقیف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت

سارقان مسلح یک گله گوسفند در مهر بازداشت و کالای قاچاق 6 میلیاردی در مرودشت کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مسعود ظهرابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر گفت: ماموران مطلع شدند دو نفر با استفاده از یك قبضه سلاح كلاش و یك قبضه سلاح سرد در كوه های اطراف این شهرستان اقدام به سرقت مسلحانه یك گله گوسفند كرده اند.  

 
وی ادامه داد: این دو سارق مسلح ضمن اینكه سر و صورت خود را پیچیده بودند، با بستن دست و پای چوپان، گله گوسفند وی را سرقت و از محل متواری می شوند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر اظهار كرد: ماموران پس از اطلاع از این موضوع برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند و سارقان، مجبور به رها كردن گوسفندان شده و از محل متواری می شوند.  
سرهنگ ظهرابی بیان كرد: پس از كشف تعداد 180 راس گوسفند سرقتی، با انجام اقدامات اطلاعاتی هر دو سارق نیز توسط ماموران دستگیر و یك قبضه سلاح كلاش و یك قبضه سلاح سرد از آنها كشف شد.

کشف کالای قاچاق 6 میلیاردی در مرودشت
 
فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف یك محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در مرودشت خبر داد.
 
سردار"احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار لوازم آرایشی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر مرودشت، ماموران کلانتری در این خصوص وارد عمل شدند.  
 
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار 101 هزار و 170 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بدون تاریخ مصرف کشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به پلمپ این انبار به دستور مقام قضائی، گفت: از این انبار همچنین یک دستگاه تاریخ زن، ابزار تاریخ پاک کن و تعدادی مهر که همگی در بروز رسانی تاریخ لوازم آرایشی استفاده شده است، کشف و یك نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.  
 
سردار گودرزی اظهار کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار