پرویزپرستویی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ظاهرسازی را نوعی دروغگویی دانست.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بایزگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نکات کلیدی اخلاقی را ارائه داد و ظاهر سازی افراد در شئونات زندگی را نوعی از دروغگویی دانست و عنوان کرد: "کمتر ایرانی پیدا می‌شود که در هر موضوعی خود را علامه‌ی دهر نداد و با ضرس قاطع اظهار عقیده نکند."

حفظ ظاهر که خود جلوه ای از دروغ‌گویی و دروغ‌پردازی است در همه‌ی شئون زندگی ما پیداست. ما بهترین اتاق های منزل را با گرانترین مبلمان و اثاثیه به عنوان مهمانخانه نگه می‌داریم تا اگر مهمانانی داشتیم آنها را به آنجا ببریم و جلویشان پُز بدهیم؛ ولی هیچگاه حاضر نیستیم همان مهمانان عزیز و شاید هم صمیمی و یکرنگ را اجازه دهیم که قسمت های داخلی اتاق های دیگر منزلمان را ببینند. بسیار قشری ظاهرساز و اهل نمایش دادن هستیم. هر چه به اصطلاح دوره و زمانه‌اش بپسندد با سرعت خود را با آن تطبیق می دهیم. از همه آسان‌تر لباس و آرایش مو است که هرچه در دنیا مُد شده ما از اولین مقلدان و مصرف کنندگانش بوده‌ایم.

کمتر ایرانی پیدا می‌شود که در هر موضوعی خود را علامه‌ی دهر نداد و با ضرس قاطع اظهار عقیده نکند. کمتر اتفاق می افتد که کسی خانه ای تازه ساخته باشد و وقتی از او سوال می‌شود که مهندس یا آرشیتکت آن ساختمان که بوده است نگوید: والله راستش را بخواهید «خودم». البته یک نفر هم داشتیم که گاهی سری می‌زد و به اصطلاح، مهندسمان بود، ولی در حقیقت، همه ی کارهایش را «خودم» کردم و طرح‌هایش را «خودم» دادم."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۰۰:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
ظاهراخودآقای پرویزپرستویی خودشان علامه دهرمیداندو‌درتمام مسایل اظهارنظرمیکنند.بهترازخوشان شروع کنند