مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش می‌‌کنیم تا طراحی و اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل مدرسه و دانش‌آموز محور باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛احمد ناصری در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: در برنامه‌هایی که برای این دهه تدارک دیده شده است، خدمات جمهوری اسلامی در طول 38 سال استقرار خود و برکات انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شود.

ناصری با تاکید بر مدرسه و دانش‌آموز محور بودن برنامه‌های دهه فجر در سطح استان اردبیل گفت: باید فضا را برای حضور تشکلهای دانش‌آموزی و مشارکت اولیا در برنامه‌های دهه فجر مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید روح نشاط و شادابی را با خود به همراه داشته باشد، افزود: اجرای برنامه‌های دهه فجر علی رغم اینکه تمرین کار گروهی و مشارکتی است، بهبود و ارتقا مدیریت آموزشگاهی که جزو سیاستهای وزارت آموزش و پرورش است را به دنبال دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکیدبرحضور و مشارکت پیشکسوتان و سازمانهایی که جنبه عمومی دارند در برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: با توجه بهتغییر نگرش جامعه نسبت به نحوه برخورد و آموزش دانش‌آموزاناگر در دوران گذشته تنبیه بدنی به عنوان یک ابزار تربیتی به شمار می‌رفت، امروزه خانوادهها آمادگی پذیرش چنین تربیتی را ندارند و نگرش جامعه تغییر پیدا کرده است.

ناصری در ادامه با تاکید بر نظارت بر سامانه‌های گرمایشی مدارس در روزهای باقیمانده از فصل سرما و سرویسهای بهداشتی تصریح کرد: مدیران با وجود مشغله‌های آموزشی و اداری نسبت به سرویسهای بهداشتی مدارس نظارت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.