معاون هماهنگي و مديريت زائرين خراسان رضوي گفت: 388 طرح و برنامه اقتصاد مقاومتي در خراسان رضوي تدوين و اجرايي شده است

افتتاح نخستين نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در سرخسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن واحدي در مراسم افتتاح نخستين نمايشگاه اقتصاد مقاومتي سرخس گفت: بر اساس سياستهاي ابلاغي مقام معظم رهبري در استان ستاد اجرايي و عملياتي اقتصاد مقاومتي در استانها  388 برنامه اقتصاد مقاومتي در خراسان رضوي تدوين شده است.
او با اشاره به ابعاد مختلف اين برنامه ها اظهار داشت: برنامه هاي تدوين شده در خصوص اقتصاد مقاومتي در حوزه هاي صنعتي ، كشاورزي ، اقتصادي ، خدماتي ، زير بنايي و روبنايي استان عملياتي شده است كه اين خود نشانگر اهميت و توجه ويژه به اين سياست ها است.
واحدي افزود: در شهرستان سرخس شاهد افتتاح نخستين نمايشگاه اقتصاد مقاومتي هستيم و اميدواريم روند توجه به اين موضوعات و ابعاد مختلف سياستهاي اقتصاد مقاومتي مورد توجه همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه قرار گيرد.
واحدي تصريح كرد: تحولات خوبي در عرصه اقتصاد مقاومتي در شهرستان سرخس روي داده است كه نشان از برنامه ريزي و طرح ريزي دقيق و مناسب شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتي دارد و مي طلبد افراد صاحب نظر و فرهيخته این شهرستان نيز در برگزاری اين نمايشگاه ها مشاركت داشته باشند.

نمايشگاه اقتصاد مقاومتي سرخس متشكل از ادارات و نهاد هاي دولتي است كه آخرين اقدامات خود را در حوزه اقتصاد مقاومتي در معرض ديد عموم قرار داده اند.
انتهای پیام// م ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.