با کناره گیری علی کفاشیان نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشورمان از انتخابات شورای فیفا نامزدهایی از کره جنوبی و فیلیپین وارد میدان رقابت شدند.

کار نشود///کناره گیری علی کفاشیان از انتخابات شورای فیفا
 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اینساید ورلد فوتبال، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) نمایندگان ایران (علی کفاشیان) و سنگاپور از حضور در انتخابات شورای فیفا کناره گیری کردند، بر همین اساس چهار نامزد مرد برای سه کرسی شورای فیفا رقابت می کنند. 

تاریخ انتخابات نیز تغییر یافت و به هشتم ماه مه در بحرین موکول شد.  ژانگ جیان اهل چین، شیخ احمد الصباح از کویت، ماریانو وارانتا از فیلیپین و چونگ مونگ گیو از کره جنوبی چهار نامزدی هستند که برای کسب سه کرسی شورای فیفا با هم رقابت می کنند.

چهار نامزد تک کرسی متعلق به زنان آسیا در شورای فیفا نیز از کشورهای استرالیا، بنگلادش، کره شمالی و فلسطین هستند. همه این افراد اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و صلاحیت همه نامزدها باید توسط فیفا تایید شود. 

نشست مربوط به انتخاب این افراد قرار بود در ماه سپتامبر و در هند برگزار شود ولی در پی اقدام کمیته اخلاقی فیفا در جلوگیری از حضور سعود المهندی از کشور قطر، این نشست به تاریخ دیگری موکول شد. در آن زمان، کفاشیان، نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، جزو نامزدها بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار