برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه؛ فرماندار سرخه در حاشیه این آیین گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان هزینه شده است.

علی‌محمد مویدی‌زاده از افتتاح نمایندگی ایران‌خودرو در این شهرستان سرخه خبر داد و افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه در قالب پروژه های اقتصادی-تسهیلاتی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از افزایش تعداد پروژه‌های افتتاح شده این شهرستان در قیاس با دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های دهه فجر شهرستان هم از نظر تعداد و هم از نظر ارزش ریالی افزایش داشته است در واقع پروژه‌های افتتاح شده این شهرستان در دهه فجر امسال 26 درصد افزایش داشته است.

مویدی زاده از افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه شرکت توزیع برق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همچنین جهاد کشاورزی با 6 پروژه، آب و فاضلاب شهری سرخه با چهار پروژه ، منابع طبیعی و آبخیزداری سه پروژه ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دو پروژه ، دهیاری‌های شهرستان و شرکت شهرک‌های صنعتی سرخه هرکدام دو پروژه، آب و فاضلاب روستایی یک پروژه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان یک پروژه،نوسازی مدارس یک پروژه و همچنین صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز یک پروژه از پروژه‌های عمرانی خود را امروز افتتاح می‌کنند.

فرماندار سرخه از اجرایی شدن پنج پروژه اقتصادی-تسهیلاتی در این شهرستان خبر داد و  افزود: این پروژه‌ها تعداد ۴۸ فرصت شغلی مستقیم در شهرستان سرخه ایجاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی و از جمله پروژه تاسیسات نمک زدایی آب آشامیدنی سرخه کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام / د

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، دهه فجر ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.