در دهه فجر امسال 12 پروژه با بیش از ۴۸میلیارد ریال در شاهرود کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ فرماندار شاهرود ضمن اشاره به اجرای سه پروژه راه‌سازی در شهرستان با ٧٢میلیارد تومان اعتبار، گفت: ۱۲پروژه با ۴۸میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی بابیان اینکه از مجموع ۴۸۵پروژه استانی ۱۱۰پروژه در شاهرود طی دهه فجر افتتاح خواهد شد، افزود: از مجموع اعتبارات ۷۲۷ میلیارد تومان پروژه‌های استانی قابل‌افتتاح، ۱۲۴میلیارد تومان متعلق به شهرستان شاهرود است.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای دولت باید برای مردم بازگو شود تصریح کرد: در استان سمنان ۶۴پروژه کلنگ زنی خواهد شد که ازاین‌بین ۱۲پروژه با اختصاص ۴۸میلیارد ریال به شاهرود اختصاص دارد.

هاشمی بابیان اینکه ۹۴۸میلیارد تومان از محل مصوبات هیئت دولت منظور شده است اظهار داشت: از این مبلغ ۶۴۲میلیارد تومان سهم شهرستان‌های استان است که درنهایت ۱۴۳میلیارد تومان آن به شاهرود اختصاص یافت که تاکنون ۶۴میلیارد تومان تخصیص پیداکرده است.

فرماندار شاهرود: با توجه به اینکه شرق استان سمنان قطب کشاورزی منطقه محسوب می‌شود در شش هزار هکتار اراضی کشاورزی حدود یک هزار و ۶۰۰ هکتار سیستم آبیاری قطره‌ای صورت گرفته است که با در نظر گرفتن اینکه در بحران آب و خشک‌سالی به سر می‌بریم در حال پیگیری برای گسترش سطح زیر کشت با آبیاری قطره‌ای هستیم.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.