آرادان؛

افتتاح 26 پروژه در ششمین روز از دهه فجر در آرادان

برای اجرای این تعداد طرح ها 656 میلیارد و 735 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از آرادان؛ فرماندار آرادان در آیین بهره برداری همزمان طرح های عمرانی ، صنعتی و خدماتی این شهرستان گفت: برای اجرای این تعداد طرح ها 656 میلیارد و 735 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سعید افشار نادری بهسازی چشمه و انتقال آب سینگ چال ، احداث بوستان سلامت و دهیاری ده نمک ، احداث شبکه فشار ضعیف در روستای سرآبرود، تجهیز و نوسازی اراضی - نصب انشعاب آب ، بهسازی و اصلاح معابر روستای ده سلطان ، افتتاح دانشکده بهداشت و پیراپزشکی ، بازیافت سرب شرکت توسعه منابع انرژی توان را از جمله این طرح ها برشمرد.
وی افزود : دهه مبارک فجر، فرصتی ارزشمند برای شناساندن مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است.
افشار نادری خاطرنشان کرد :دولت در سه سال گذشته خدمات ارزشمندی را در آرادان به بهره برداری رسانده است و به یقین مردم قدردان زحمات مسوولان هستند.

افشار نادری تصریح کرد : تا چند سال گذشته تصور بهره برداری دانشکده های علوم پزشکی در آرادان غیز قابل باور بود اما با عنایت خداوند و تلاش دولت تدبیر و امید قدم های موثری در راستا توجه به علم روز برداشته شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از طرح های بهره برداری شده این شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی است و تجهیز و نوسازی اراضی با ۳۷۴ میلیارد ریال از نمونه این خدمات ارزشمند است.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.