در روز 19 بهمن به مناسبت سالروز بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ه)، برنامه پلاک هشت از فرودگاه پخش ‌می‌شود.

پخش زنده «پلاک هشت« در روز نیروی هوایی/مسابقه فرمانده با یاد خلبانانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو ایران؛ مدیر رادیو ایران گفت: در روز 19 بهمن به مناسبت سالروز بیعت همافران نیروی هوایی ارتش  با  امام خمینی (ه)، برنامه پلاک هشت ، به صورت زنده از فرودگاه مهرآباد  پخش می‌شود و  در همین راستا مسابقه فرمانده با هدف  نمایش  خلاقیت جوانان ایرانی، گرامیداشت یاد خلبانان شهید و همچنین بیان توان و دانش به روز با حضور اساتید  و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری از محل  همین دانشگاه پخش  می‌شود.

به گزارش شبکه رادیویی ایران بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: سرهنگ دکتر رضا خاکی، جانشین دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و همچنین سرهنگ خلبان دکتر علیرضا رودباری معاون پژوهشی دانشگاه از داوران برنامه «فرمانده» هستند.

احمدپور ادامه داد: برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ویژه برنامه   «صبح انقلاب» هر روز  با استانداران و اعضای هیات دولت  کشور گفتگو کرده  و دستاوردهای انقلاب از زبان آنها بیان می‌شود. همچنین این برنامه در گفتگو  با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، یاد و خاطره مقاومت و ایثار فرزندان انقلاب را گرامی می‌دارد.

وی با اشاره به این موضوع که در ایام دهه فجر  کمتر رسانه ای به نقش شهرستان ها در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره می‌کند، گفت: رادیو ایران با برنامه  «خانواده‌ای به نام ایران» به نقش شهرستان ها در پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

احمدپور تصریح کرد: برای اولین بار در شش ویژه برنامه «از لابه لای تاریخ» خاطرات 6 نفر از سران رژیم پهلوی و نزدیکان شاه و همچنین شخصیت های خارجی درباره انقلاب اسلامی و روزهای آخر حکومت پهلوی را  بیان می‌کنیم.

 احمد پور ادامه داد: همگام با راهپیمایی مردم در بیست و دوم بهمن، رادیو ایران در بین مردم حضور یافته و به اجرای برنامه «روز خوب پیروزی» می‌پردازد.

دعوت از خوانندگان برای اجرا در حضور  مردم به خصوص کارهایی در وصف ایران، طراحی مسابقه، دعوت از هنرمندان «کوی نشاط» از جمله برنامه ویژه ما در روز بیست و دوم بهمن است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.