یزدانی گفت: با بهره برداری از این تصفیه خانه روزانه بیش از 2 هزار 300 مترمکعب به ظرفیت تصفیه خانه پساب صنعتی در استان افزوده می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی خیام نیشابور را با ظرفیت 2هزار 300 مترمکعب ،گفت: تامین و تکمیل زیر ساخت های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی سراسر کشور یک ضرورت است و باید زیرساختهای لازم برای کلیه شهرکها و نواحی صنعتی استانها به عنوان یکی از اساسی ترین وظیفه آنها بشمار می رود.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این تصفیه خانه روزانه بیش از 2 هزار 300 مترمکعب به ظرفیت تصفیه خانه پساب صنعتی در استان افزوده می شود.

یزدانی افزود: با بهره برداری از این تصفیه خانه در شهرک صنعتی خیام ظرفیت تصفیه روزانه 3000 متر واحد صنعتی و تولیدی فراهم خواهد شد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت  بیان داشت: در حال حاضر واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی خیام نیشابور متصل به تصفیه خانه هستند و با بهره برداری از این طرح بستر مناسبی برای اتصال کامل واحدهای صنعتی به تصفیه خانه فراهم شده است.

وی ادامه داد: رعایت حرایم و ضوابط ساخت و ساز جهت صیانت از سرمایه گذاری های انجام شده الزامی است.

فتحعلی محمدزاده، معاون فنی سازمان عنوان کرد: طرح مدول توسعه و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خیام با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال اجرا شده که اعتبارات این طرح از محل اعتبارت ملی و شرکت استانی تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار