اهواز؛

ثبت 400 سازمان مردم نهاد در خوزستان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان از ثبت400 سازمان مردم نهاد از سال ۹۳ تاکنون،در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شریف مخمل زاده ،مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: استاندار خوزستان از نخستین روزهای خود در پست استانداری، بحث سازمان های مردم نهاد و راه اندازی خانه سازمان های مردم نهاد را تاکید و دستور به اختصاص این محل را داد.

وی با اشاره به اینکه در حد وسع و توان این مکان را بازسازی کردیم، افزود: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بیش از ۴۰۰ سازمان مردم نهاد را ثبت و بیش از ۱۵۰ سازمان مردم نهاد را نیز در حال تاسیس داریم و دوره های بسیاری را برای آنها برگزار کرده ایم.

مخمل زاده بیان کرد: در حوزه سازمان های مردم نهاد هنوز ابتدای کار هستیم ولی باید این راهی که منجربه توسعه و آبادانی استان در کنار تعمیق مشارکت های اجتماعی است را ادامه بدهیم.

مشکینی مشاور وزیر کشور و معاون سازمان های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور نیز اظهار داشت: کار خیلی خوبی امروز انجام شده چون یکی از اجزای مدل مدیریتی صحیح در کشور مسئله تشکل های اجتماعی، نهادهای مدنی و فعالیت های گروهی ـ جمعی مردم ایران است.

وی افزود: هر سری عقلی دارد و وقتی سرها با هم یکی شدند آن وقت ایران ساخته می شود.

معاون سازمان های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه این سازمان های مردم نهاد علی القاعده باید موجب هم افزایی شوند، بیان کرد: هرجایی تفرقه باشد یعنی شیطان نیز حضور دارد و هرجایی انسجام، وحدت و همدلی باشد یعنی خداوند و یادش حضور دارد.

مشکینی در پایان تاکید داشت: اینجا باید جایی باشد تا تشکل ها کنار همدیگر به هم اندیشی بپردازند تا در نهایت به هم افزایی در جامعه ختم شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار