قم؛

برگزاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت‌الله العظمی بهجت(ره)

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) گفت: با توجه به شخصیت ممتاز و برجسته آیت‌الله العظمی بهجت(ره) می‌طلبد که یکی از مراجع معظم تقلید دبیر علمی این نکوداشت باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) برگزار شد  گفت:با توجه به شخصیت ممتاز و برجسته آیت‌الله  العظمی بهجت(ره) می‌طلبد که یکی از مراجع معظم تقلید دبیرعلمی این نکوداشت باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: با توجه به برپایی کنگره‌ها و نکوداشت‌های متعدد و کسب تجربیات عینی دریافته‌ایم که سفارش مقالات و آثار مکتوب می‌تواند پاسخگویی دغدغه‌های مورد نظر باشد به طوریکه در بزرگداشت آیت‌الله آصفی با توجه به فرصت 9 ماهه‌ای که داشتیم، توانستیم 27 جلد کتاب از آثار ایشان را احیاء کنیم و در روز مراسم بیش از 30 مقاله علمی را ارائه دهیم و این در حالی است که اگر می‌خواستیم به فراخوان مقاله اکتفا کنیم بدون تردید چنین ثمراتی برجای نمی‌گذاشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین واعظی افزود: در برنامه دیگری به مناسبت بیستمین سال هجرت آیت‌الله مظاهری از قم به اصفهان طی سفارشی که داده بودیم در کمترین زمان ممکن بیش از 3 هزار صفحه مطلب از افراد صاحب نام و عالم تولید و در سه جلد کتاب قطور به چاپ رسید.

وی بیان داشت: در خصوص شخصیت آیت‌الله العظمی بهجت، می‌توانیم با انتخاب برخی از اساتید اخلاق، فقه و اصول به آنان سفارش‌های پژوهشی داد تا در روز نکوداشت آثار ارزشمند و در شأن این عالم وارسته و پارسا ارائه کنیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار