نخستین همایش ملی چالش های گفتمانی فرا روی آینده انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور فارس در این همایش با اشاره به اینکه در دوره مبارزات انقلاب 3 دوره قبل از پیروزی، پس از پیروزی و آینده طی شده گفت: دوران انقلاب با کسب تجربه و علم همراه با موانع و موفقیت بوده است.

وی با بیان اینکه از 8 محور این همایش 3 محور آن نقش پر رنگ دانشگاهیان، اساتید، نقش اقتصاد مقاومتی و جنبش نرم افزاری و تولید علم در استمرار انقلاب اسلامی است، افزود: وظیفه دانشگاهیان بررسی و آسیب شناسی دقیق علمی به طور مستمر، رفع عوامل تهدید کننده انقلاب و دوری از تفرقه است.

علیرضا پارسا مسئول بسیج اساتید پیام نور کشور نیز این همایش را در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد کبیر به معنای عدم تبعیت از دشمن و لازمه شناخت دشمن و چالش های فرا روی انقلاب دانست.

وی با ارائه گزارشی از تعداد مقالات ارائه شده، ادامه داد: 270 نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه های مختلف کشور آمادگی خود را برای حضور در این همایش اعلام کرده اند.
پارسا تصریح کرد: از 210مقاله ارائه شده 149 مقاله پذیرفته شد که 15 مقاله در این همایش به صورت سخنرانی و بقیه موارد نیز به شکل پوستر است.

همچنین دکتر صلاحی رئیس بسیج اساتید کشور نیز اظهار کرد: چالش های فرا روی تمدن غرب فرصتی نوین برای تمدن اسلامی است و هیچ کشوری بدون نفوذ سیاسی نمی تواند از منافع ملی خود دفاع کند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار