رئیس فدراسیون بوکس گفت: اصفهانی‌ها مردم زیرکی هستند و انتظار می‌رود جامعه بوکس استان، اختلافات را در بین خودشان حل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد ناطق‌نوری عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی یادآور دوران شیرینی است که سرافرازی ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تعطیلی موقت رشته بوکس پس از انقلاب افزود: تعطیلی رشته بوکس توسط تعدادی از اعضای این رشته صورت گرفت اما با حمایت‌های صورت گرفته به‌ ویژه از سوی مرحوم هاشمی این رشته یک‌بار دیگر فعالیتش را آغاز کرد و به واسطه اینکه من بوکس کار می‌کردم، برای مسؤولیت این رشته انتخاب شدم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خطاب به اعضای مجمع بیان داشت: همه باید به کمک این رشته بیایید تا بوکس اصفهان دوباره در سطح کشور مطرح شود و پرچم این استان دوباره بالا برود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم اصفهان زیرک هستند، من تعجب می‌کنم چه‌ طور عده‌ای می‌گویند که نمی‌توانیم در بوکس اصفهان کار کنیم.

ناطق‌نوری با بیان اینکه بوکس ورزش مظلومی است، یادآور شد: برای پیشرفت این رشته حاضریم هر اقدامی را صورت بدهیم و حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس با تأکید بر تعامل با اداره آموزش و پرورش گفت: برای ترویج رشته بوکس نیاز داریم تا با آموزش و پرورش تعامل داشته باشیم و امیدواریم که این تعامل ازز اصفهان آغاز شود و در سفر بعدی نتیجه این تعامل را ببنیم.

وی ادامه داد: اصفهان پایگاه مهمی برای تمام رشته‌های ورزشی است و در رشته بوکس نیز جای کار زیادی وجود دارد، اگر هم به اختلاف برخوردید، مرا صدا کنید تا به اصفهان بیایم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هامان
۱۳:۴۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
من با ورزشهای بی کلاس،خطرناک و پر اسیب مثل بوکس مخالفم.