رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: رتبه دوم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان در بین استان‌ها به اصفهان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد خسروی  امروز در مجمع انتخابات رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان اظهار کرد: رتبه دوم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان در بین استان‌ها به اصفهان رسیده است و تهران به علت شرایط جمعیت اولی است، رقابت بر سر رتبه دومی بین اصفهان و مشهد است.

وی افزود: همیشه می‌گویم به‌صورت تشریفات رئیس مجمع ریاست فدراسیون بوده اما کار اصلی بر دوش مدیران کل اداره ورزش و جوانان است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان عنوان کرد: همیشه به تمامی روسای در تمامی استان‌ها می‌گویم که اگر کسی بهتر از شماست، کاندید نشوید اما چون شائبه‌ای در مورد روی زمین ماندن کار بود، باباگلیان به میدان آمد.

وی خاطر نشان کرد: اگر هیأتی درست کار نکند، مشکل از مجمع است و من هم اگر اشتباه کنم، مشکل از مجمع است که زودتر به من تذکر نداده است.

خسروی‌وفا با بیان این که دو نامزد دیگر نیز تجربه‌های خوبی دارند که باید به کمک رئیس هیأت جدید بیایند، تصریح کرد: رأی نیاوردن اتفاق طبیعی است و رأی آوردن و نیاوردن یک بار حقوقی بر دوش افراد است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ابراز کرد: مجموعه‌ای که در اصفهان است، هویت به جانبازان و معلولان می‌بخشد، پیش از انقلاب اصلا این افراد هیچ جایگاه و هویتی نداشتند و ما هم به دنبال این هویت بخشی‌ هستیم.

وی اظهار کرد: کادر هیأت جوان و بسیار خوبی است و چشم‌انداز پارالمپیک 2020 که تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته، خوب و سخت است که نیاز به تلاش بیشتر دارد.

در ادامه محمدرضا آقاباباگلیان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم نیازهای ورزشی جانبازان و معلولان را برطرف کنیم؛ از همه دوستانی که در این مدت این هیأت را همراهی کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش این دینی که به گردن‌مان هست را ادا کنیم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار