وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی ۵ مرکز جدید اورژانس اجتماعی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علی ربیعی در مراسم افتتاح مرکز نگهداری از دختران با نیازهای ویژه با نام "یاس شکسته" که با حضور مسئولان و مدیران آذربایجان غربی برگزار شد با گرامیداشت 38 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حقیقت انقلاب اسلامی در ایران مظهر خیر جمعی بود چراکه مشارکت جمعیتی عظیم در خلق انقلاب مصداق خیر جمعی است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی در نظام جمهوری اسلامی رسیدگی به آحاد مردم و حل مسائل و مشکلات آنان است: رسیدگی به محرومین و پابرهنگان و مستضعفین جزو آرمان‌های این انقلاب و دغدغه همیشگی امام راحل و مقام معظم رهبری است.

ربیعی تصریح کرد: به سبب وضعیتی که در کشور داریم امروز بیش از گذشته به حمایت از همدیگر وهمدلی و همزمانی نیازمندیم و برای اعتلاء کشور باید بیش از گذشته هوای همدیگر را داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پروژه‌های این وزارت خانه در استان آذربایجان غربی گفت: امروز خیرین میاندوآبی با مشارکت در ساخت مرکز نگهداری از دختران با نیازهای ویژه به نام "یاس شکسته" نام نیک خود را تا ابد زنده نگه داشته‌اند.

وی اظهار داشت: این مرکز با ظرفیت نگهداری از 100 نفر قابلیت مناسبی در آذربایجان غربی برای حل مشکلات مربوط به این افراد بشمار می‌رود.

ربیعی گفت: به همت مسئولین استان آذربایجان غربی و در قالب برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سال آینده در 5 شهر سلماس، نقده، پیرانشهر، بوکان و سردشت اورژانس اجتماعی راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.