فرماندار بوکان گفت: شهرستان بوکان به عنوان شهر پایلوت برای اجرای طرح تحقیقاتی سکونتگاه‌های غیررسمی انتخاب شده بنابراین انتظار می‌رود هر چه سریع تر مشکلات آن برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جمال خسروی در جلسه‌ای که با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت مهاجرپذیری و ضریب شهرنشینی بوکان بیشتر از میانگین استانی و کشوری است و بوکان شهری است که نخست جمعیت زیادی را در خود جای داده است بعد درصدد توسعه آن بر آمده‌ایم.

خسروی افزود: در طول چند دهه گذشته از نقاط مختلف جنوب استان به بوکان مهاجرت صورت گرفته و مشکلات اساسی را برای شهرستان به وجود آورده است.

وی با بیان این‌که به تازگی با حضور معاون امور عمرانی استاندار از طرح‌های عمرانی و مشکلات موجود سطح شهرستان بازدید به عمل آمده است، گفت: جابه‌جایی پست 132 کیلو ولت سیار منطقه هواشناسی، فاضلاب مناطق سکونتگاه‌های غیر رسمی و تکمیل اورژانس اجتماعی و سالمندان سیمینه البته با کمک خیران از مهمترین مشکلات موجود است.

فرماندار بوکان تصریح کرد: در کنار سکونتگاه‌های غیر رسمی داخل محدوده شهر، سکونتگاه‌های غیر رسمی خارج از محدوده شهر هم در شهرستان بوکان وجود دارد که نبود امکانات و خدمات مشکلاتی را به وجود آورده است و اگر برطرف نشود مشکلات گسترده‌تری را به وجود می‌آورد.

خسروی با بیان اینکه در گذشته خطاهایی صورت گرفته است، اظهار داشت: باید برای حل مشکلات تلاش جدی صورت بگیرد و نباید آن را به آیندگان موکول کرد و به روش‌های مختلفی مانند دریافت عوارض، جرایم راهنمایی و رانندگی بخشی از مشکلات توسط شهرداری برطرف شود.

وی افزود: انتظار می‌رود باتوجه به این که بوکان به عنوان شهر پایلوت برای اجرای طرح تحقیقاتی سکونتگاه‌های غیررسمی انتخاب شده است هر چه سریع‌تر مشکلات آن برطرف شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.