سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند ضمن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و نمایش وحدت ملی، مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا باشد.

فرکی: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در مورد فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام شیرین برای مردم ایران تداعی کننده پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است. شک نکنید مسیر انقلاب همچنان با قدرت پابرجا است و مردم ما با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت و خاطره می کنند.

وی ادامه داد: 22 بهمن امسال با اظهارنظر و اقدامات "دونالد ترامپ" رئیس جمهور جدید آمریکا  همزمان شده است. به نظر می رسد ترامپ در سیاست های خارجی خود دچار احساسات شده و به دور از هرگونه بحث کارشناسی تصمیم می گیرد. بدون شک این سیاست ها در تضاد با صلح جهانی است.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: برهمین اساس حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند ضمن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و نمایش وحدت ملی، به مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا تبدیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار