اردبیل؛

اضافه شدن 240 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی شهرستان اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با تجهیز و راه‌اندازی دو بیمارستان تروما و امام رضا(ع) اردبیل ۲۴۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی مرکز استان اردبیل اضافه می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ جواد زنجانی در نشست با نمایندگان اردبیل در مجلساظهارداشت: برای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان این جلسه برگزار و مشکلات آب شرب و کشاورزی بررسی و به تأمین منابع جدید و پایدار آب شرب تأکید و مقرر شد با حضور مدیران مربوطه حوزه کشاورزی و آب اینمسائل بررسی شود.

وی با اشاره به بررسی و تجهیز و راه‌اندازی دو بیمارستان تروماو امام رضا(ع) اردبیل بیان کرد: مجموع این دو بیمارستان 240 تخت‌خوابی است کهدر این جلسه احداث بیمارستان 240 تخت‌خوابی خیرساز در مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار اردبیل افزود:بررسی آخرین وضعیت مربوط به پتروشیمی اردبیل و بررسی مشکلات و تنگناهای آموزشی در شهرک‌های جدید و مشکلات راه‌اندازی کارخانه سیب‌زمینی از جمله مسائلی است که انتظار می‌رود نمایندگان اردبیل پیگیری کنند که امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان و تلاش مسئول عالی استان در راستای رفع مسائل و مشکلات موارد یادشده اقدامات مثبتی انجام شود.

زنجانی تصریح کرد: همکاری و تعامل نمایندگان استان در پیگیری برای رفع مشکلات و نارسایی‌های استان می‌تواند زمینه‌ساز رفع این مسائل با سرعت بیشتری شود که انتظار می‌رود این امر مورد توجه نمایندگان استان بوده و با جدیت و تعامل همه جانبه در راستا رفع مشکلات منطقه گام بردارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.