سفیر کشورمان در اردن ضمن دیدار و گفتگو با «سلیم زعنون» پیام دعوت علی لاریجانی برای شرکت در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران را به وی ابلاغ کرد.

سفیر ایران در اردن پیام دعوت لاریجانی از رئیس مجلس ملی فلسطین را ابلاغ کرد
به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مجتبی فردوسی‌پور در این دیدار ضمن ابلاغ پیام دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به این مقام فلسطینی برای شرکت در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، با وی پیرامون آخرین تحولات فلسطین بویژه نشست مقدماتی تدارک برگزاری انتخابات مجلس ملی فلسطین، که به تازگی در بیروت با حضور تمامی جهات فلسطینی برگزار شده بود بحث و تبادل نظر کرد.

فردوسی پور همچنین مواضع کشورمان در تحولات بین المللی و منطقه ای به ویژه توافق سه جانبه مسکو و روند نشست آستانه در راستای حل سیاسی بحران سوریه را تشریح کرد.

زعنون نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و اعضای مجلس شورای اسلامی به جهت اهتمام به قضیه فلسطین و قدس شریف در شرایط دشوار و حساس کنونی، گزارشی از اقدامات بعمل امده در راستای هماهنگی های اجلاس اخیر در بیروت برای برگزاری انتخابات آتی را تشریح کرد.

طرفین در این دیدار بر ضرورت وحدت مسلمانان حول محور قضیه فلسطین و مقدسات آن تاکید کردند.

 بر اساس این گزارش  همچنین ،مجتبی فردوسی پور درهفته جاری با «فاروق قدومی » دبیر کل اسبق جنبش فتح و مسئول سابق سیاسی ساف؛   دیدار و ضمن تسلیم پیام دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین،  با وی پیرامون تحولات منطقه ای و فلسطین بحث و تبادل نظر کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار مواضع کشورمان را پیرامون تحولات منطقه ای بویژه سوریه (توافق سه جانبه مسکو و روند نشست آستانه) تشریح کرد.

قدومی نیز در این دیدار با مهم خواندن نشست تهران پیرامون قضیه فلسطین و قدس شریف، از ریاست واعضای مجلس شورای اسلامی کشورمان به جهت برگزاری کنفرانسهای حمایت از فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

قدومی همچنین آخرین تحولات فلسطین بویژه گردهمایی گروههای فلسطینی در بیروت پیرامون تمهیدات انتخابات مجلس ملی فلسطین را توضیح داد.

 طرفین در این دیدار بر لزوم عطف توجه بیشتر بر وحدت مسملین حول قضیه فلسطین و قدس شریف در شرایط متغییر کنونی تاکید  کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار