رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در مراسم گرامیداشت روز جهانی تالاب ها از پیگیری ثبت تالاب سد میل مغان در کنوانسیون رامسر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، هاشم میرزانژاد با بیان اینکه 14 بهمن ماه به عنوان روز جهانی تالاب ها نامگذاری شده است افزود: امسال شعار "تالاب ها برای کاهش خطر بلایای طبیعی" برای روز جهانی تالاب ها انتخاب شده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را نگاه و توجه وسیع تر به مقوله محیط زیست دانست و افزود: آگاهی مردم برای حفظ محیط زیست و ترغیب مسوولان به اتخاذ تدابیری برای مقابله با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری باید بیش از پیش افزایش یابد.

میرزانژاد از پیگیری ثبت تالاب سد میل مغان در کنوانسیون رامسر خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا تالاب سد میل مغان را در ردیف تالاب‌های حفاظتی و صیانتی به ثبت برسانیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز در نگهداری و حفاظت آن تلاش بیشتری را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مراحل پایانی ثبت تالاب سدمیل مغان در حال انجام است افزود: امید است تمامی ادارات و نهادهای مرتبط در این خصوص که موجب توسعه صنعت گردشگری و اکوتوریسم در شهرستان پارس آباد خواهد شد همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.