رييس پژوهشكده مجازی بيوتكنولوژی پزشكي گفت:امروز دشمن با گوشي‌های هوشمند و فضای مجازی ترورها را به كانون هاي خانواده كشيده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علي كرمي، در در ديدار با آيت‌الله عبدالنبي نمازي،نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان گفت: امروز دشمن در جنگ فرهنگي با ابزار ترور كه همان گوشي‌هاي همراه در كف دستان كودكان 10 ساله گذاشته‌شده‌است حيا و عفت را لگد مال مي‌كند.

وی، يكي از راه‌هاي ديگر هجوم دشمن را اختلاط حلال و حرام دانست و گفت: با ورود پاستيل‌هايي با گوشت خوك به بازار فروش حلال و حرام را قاطي كرده‌است چرا كه دشمن متوجه شده با جنگ سخت نمي‌تواند ملت ايران را از پاي درآورد.

رييس پژوهشكده مجازي بيوتكنولوژي پزشكي، با اشاره به مطرح شدن ترورهاي بيولوژيكي، گفت: امروز شخصيت‌هاي مهمي توسط دشمن با ترورهاي بيولوژيك از گردونه خارج شده‌اند.

کرمی،تصریح‌کرد: دشمن يكبار از ترور فيزيكي به دنبال حذف خواص بود اما امروز صهيونيست از اين ترور منصرف شده است و بعد از ترورهاي دانشمندان هسته‌اي رويكرد جوانان را به هسته‌اي افزوده‌است.

به‌گفته‌وی،همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند« ذره‌اي از دشمني استكبارجهاني و آمريكا با ما كم نمي شود».

وی در ادامه،با تاکید بر پيچيدگی جنگ نرم آنقدر افزود: حتي خواص نيز آن را متوجه

نمي‌شوند و امروز بيشترين نفوذ در حوزه خواص است بطوریکه در اين راه چند دانشمند را به همايش هاي داخلي دعوت كردند كه بعد از اينكه رصد كرديم متوجه شديم عوامل دشمن بودند.

به‌گفته‌وی،آمريكا با برجام و سياست خارجي جمهوري اسلامي هيچ گونه مشكلي ندارد، بلكه دشمني آمريكا با اسلام است چرا كه ما در راه ارزش‌هاي اسلامي خود مستحکم و قوی ایستاده‌ایم و تا زمانيكه ارزش هاي اسلامي را از ما نگيرد دست از سر ما برنخواهد داشت.

اين داشمند علمي، با اشاره به اینکه فقط فرمايشات رهبري مدنظر وی است وهيچ كاري به چپ و راست ندارد گفت:صحبت هاي افراد وقتي برايم ارزش دارد كه در راستاي فرمايشات رهبري باشد اما اگر سخنان افراد به هر ميزان با فرمايشات رهبري زوايه داشته‌باشد من نيز به همان ميزان از آنها انتقادخواهم كرد.

کرمی،انتظار بالای خود از علما راتاکیدکرد و گفت: علما ستون مقاومت هستند و هدف اصلي دشمن نيز از جنبش تنباكو و آيت الله كاشاني تا به امروز هميشه علما هستند چرا كه هيچ قرارداد استعماري را نمي‌توانيد پيدا كنيد كه يك روحاني آن را امضا كرده باشد.

وی، امنيت بي نظير امروز جمهوري اسلامي درجهان را خاطرنشان‌کرد و گفت: يك دانشمندان خارجي مي‌گفت، جمهوري اسلامي كشور با ثبات و ايمني است و اين درحالي است كه داعش ساخته شد تا جمهوري اسلامي ايران را اذيت كند اما من نديدم داعش حتي يك گلوله

براي ايران شليك كند اما به فرانسه مي‌رود و بمب گذاري مي‌كند.

پرفسور كرمي، حضور ميليوني مردم در روز 22 بهمن را یادآورشد وگفت: بايد دست اين ملت را بوسيد كه با همه مشكلات، دست از ارزش‌هاي خود بر نمي‌دارند و همیشه در صحنه هستند.

وی در پایان اظهارداشت: ما خادم ملت هستيم و هرچه داريم از ملت است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.