کارشناس طرح پراکنده شاهد آموزش و پرورش کاشان از اجرای این طرح برای ارتقای کیفیت بالای تحصیل فرزندان خانواده ایثارگران در ورود به دانشگاه‌ها واجرای برنامه‌های خاصی درراستای تقویت بنیه علمی آنها خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محبوبه تقی نژاد، در همایش دانش آموزان طرح پراکنده شاهد کاشان افزود: یکی از افتخارات آموزش و پرورش، ارتقای میزان قبولی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و هدایت تحصیلی آن‌ها برای قبولی با رتبه های بالا در مراکز آموزش عالی دولتی است.

به گفته وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی انتخاب رشته برای توجیه و هدایت داوطلبان از شیوه و نوع انتخاب رشته دانشگاهی باعث می شود که فرزندان خانواده ایثارگران پس از فراغت از تحصیل با مشکل اشتغال روبرو نشوند .

وی اظهار داشت: در سال گذشته، از مجموع 21 دانش آموز مشمول طرح پراکنده شاهد که در آزمون سراسری دانشگاهها شرکت داشتند، 18 نفر آنها به مراکز آموزش عالی راه پیدا کردند.

به گفته وی، در سال جاری 101 نفر از فرزندان خانواده شاهد و ایثارگر از خدمات طرح پراکنده شاهد استفاده می کنند که 14 نفر آنها از خانواده شهدای مدافع حرم هستند و تحت نظارت 21 نفر از دبیران و مشاوران آموزش و پرورش قرار دارند.

همایش دانش آموزان طرح پراکنده شاهد کاشان با حضور مهدی شاه نوروزی رییس اداره آموزش بنیاد شهید استان اصفهان در این شهرستان برگزار شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.