کرمان؛

پیام تقدیر مجمع نمایندگان کرمان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مجمع نمایندگان استان کرمان از حضور با شکوه مردم و حضور رییس قوه مقننه در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر کرد.

پیام تقدیر مجمع نمایندگان کرمان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مجمع نمایندگان استان کرمان در پیامی از حضور پرشور و با شکوه مردم و حضور رییس قوه مقننه در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر کرد. 

در این پیام آمده است: صلابت ملی و عزت اسلامی ملت بار دیگر با گامهای استوار مردم در جای جای دیار کریمان و سرزمین عزیز ایران به رخ جهانیان کشیده شد. 

 بی تردید آنچه حماسه هایی از این دست را خلق میکند اعتماد ملت به رهبر معظم انقلاب و اعتقاد به آرمانهای اصیل انقلاب است. 

 در ادامه این پیام آمده است: این حضور پر امید نشان داد تنگناها و مشکلات هرگز به باور انقلابی مردم آسیبی وارد نیاورده وچیزی از عزم پولادین آنها در مقابله بادشمن کم نکرده است.همچنین برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی رقم زد. 

 در ادامه این پیام آمده است: مردم نجیب و ولایتمدار استان کرمان بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22بهمن در اقصی نقاط استان و در مركز استان با حضور رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي و سخنراني پربارشان جلوه اي دو چندان گرفت، وظيفه خود ميدانيم از جناب آقاي دكتر لاريجاني در قبول دعوت به استان در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و شركت در مراسم گراميداشت اين روز بزرگ از طرف شما مردم عزيز تشكر و قدر داني نماييم. 

 در پایان نیز مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از تمام آحاد و اقشار مختلف مردم در مراسم یوم الله 22بهمن صمیمانه تقدیر و تشکر مینماید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار