همزمان با دهه فجر، 14 هزار و 857 دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تولید و پخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از پخش 14 هزار و 857 دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف ايجاد شور انقلابی در مردم و حضور حداكثری در راهپيمايی یوم الله 22 بهمن در این مرکز خبر داد.

مهرداد عظیمی گفت: شبكه استانی جهان بین در دهه فجر در مجموع 6 هزار و 265 دقیقه برنامه در ساختارهای گوناگون تأمین و یک هزار و 950 دقیقه برنامه با عناوین فجر و فتح، افق روشن، شب های بام ایران، کودک، خانواده، میعاد آدینه و نسیم معرفت و 260 دقیقه برنامه زنده صبح پیروزی ویژه راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن تولید و پخش کرد.

وی افزود: شبکه استانی صدا نیز ضمن تولید برنامه های صبح پیروزی، پیک روز، زنگ انقلاب، زندگی جاریست، راه ولایت، سازیان، جاده جوانی، شکوفه ها، مردم و مسئولان، مدرسه عشق، در حریم نور و رادیو انقلاب به مدت 3 هزار و 595 دقیقه و ارتباط زنده با شبکه های سراسری و سایر مراکز به مدت 160 دقیقه در این ایام، ویژه برنامه زنده روز 22 بهمن با عنوان حماسه حضور را هم به مدت 240 دقیقه تولید و پخش نمود.

عظیمی اضافه کرد: تولید و پخش 2 هزار و 387 دقیقه گزارش و خبر رادیویی و تلویزیونی و ارتباط با مجموعه های خبری شبکه های سراسری هم در دهه فجر امسال در این مرکز انجام شد.

وی یادآور شد: تهیه و انتشار اخبار و گزارشات خبری مکتوب از برنامه های دهه مبارک فجر در استان از دیگر فعالیتهای ویژه این ایام در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار