مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری بر اهمیت روشنگری برای حفظ جوانان از توطئه ها و جنگ نرم دشمن تأکید کرد.

اهمیت روشنگری برای حفظ جوانان از توطئه ها و جنگ نرم دشمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی صبح امروز دوشنبه در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در آستانه ایام الله دهه فجر، با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای والای انقلاب اسلامی از مهمترین رسالت های فعالان عرصه اطلاع رسانی است.

وی، اهمیت افزایش وحدت، همبستگی، امیدواری و اعتماد مردم به نظام اسلامی و مسئولین را یادآور شد و افزود: البته نقد از عملکردها نیز باید توأم با خیر خواهی و دلسوزی باشد.

عظیمی با اشاره به صدور و تأثیر اهداف و پیام بلند و افتخار آفرین انقلاب اسلامی در سراسر دنیا اضافه کرد: صدا و سیما همواره به دنبال این پیام رسانی در راستای ارتقای عزت اسلام، نظام و امت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی، عظمت کنونی انقلاب اسلامی را مرهون خدمات و زحمات و ایثار قابل تقدیر و تمجید افراد تاریخ ساز خصوصاً امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (دام ظله)، شهدای عزیز و تمامی تلاشگران برای پیروزی، حفظ و اقتدار انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن امروز به دنبال کمرنگ کردن اهداف انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکوی تهران را هم یادآور شد و تأکید کرد: شهدای آتش نشان و مدافعان حرم، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی، فجر آفرینان، ایثارگران، رزمندگان و شهدای دفاع مقدس هستند.

عظیمی با اشاره به اعمال پیچیده ترین و سخت ترین توطئه ها و جنگ نرم دشمن به ویژه از طرق مختلف در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی، ایجاد شبهه، اختلاف و تفرقه افکنی در جامعه و بویژه در بین قومیت های مختلف را از دیگر اهداف دشمن بیان کرد و گفت: روشنگری برای حفظ جوانان از این توطئه ها از اولویت های رسانه ملی است.

وی در ادامه خواستار نگاه و رویکرد جدید برنامه سازی برای هه فجر امسال با طرح و ایده های جدید و محتوای غنی و اثرگذار شد و افزود: برجسته سازی و اطلاع رسانی مناسب از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها باید به بهترین وجه ممکن انجام شود.

عظیمی بر توجه به شعارها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و حق مردم در تعیین سرنوشت خود از طریق انتخابات به عنوان شاخصه های مهم و منحصر به فرد و وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر حکومت ها تأکید و اضافه کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی و مقابل با پدیده نفوذ دشمن از دیگر مأموریتهای صدا و سیماست.

وی همچنین اظهار داشت: معرفی کالاها و صنایع ایرانی و داخلی با اولویت محصولات بومی و جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری از دیگر مولفه های قابل توجه برنامه سازان در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری می باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار