دیدار تیم های خیبر خرم آباد و نساجی مازندران از هفته بیست و چهارم فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان به دلیل بارندگی شدید و شرایط نامناسب جوی لغو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیر رسانه ایی باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم آباد گفت: با توجه به کشیدن کاور بر روی زمین چمن ورزشگاه تختی خرم آباد و بارش برف و باران از شب گذشته تاکنون، متاسفانه زمین چمن دچار آبگرفتگی شدید شده که این موضوع موجب لغو بازی بین تیم های خیبر خرم آباد و نساجی مازندران شده است.

کوهگرد افزود: داور این دیدار به همراه ناظر بازی از زمین در چند نوبت بازدید داشتند که در نهایت رای به لغو این دیدار دادند.

وی گفت: مسئولان برگزاری این دیدار منتظر اعلام نظر از سوی هواشناسی بودند که در صورت مساعد بودن هوا بازی فردا برگزار شود اما در صورت ادامه بارندگی ها دیدار این 2 تیم با نظر سازمان لیگ به روز دیگری موکول می شود.

دیدار بین 2 تیم خیبر خرم آباد و نساجی مازندران از هفته بیست و چهارم قرار بود روز دوشنبه 25 بهمن راس ساعت 14 در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد برگزار شود.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد تا قبل از این دیدار از 23 بازی با ٢٠ امتیاز در رده پانزدهم و نساجی مازندران با همین تعداد بازی با 35 امتیاز در رده هشتم جدول 18 تیمی لیگ یک باشگاه های کشور حضور دارند.

خیبر در بازی بعدی خود میهمان ایرانجوان بوشهر و نساجی مازندران میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.