فرمانده انتظامی مازندران از کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ظفر 3 در شهرستان قائم شهر خبر داد .

سردارسید محمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح ظفر 3 از بامداد امروز با بسیج همه امکانات و ظرفیت های درون سازمانی در سطح شهرستان قائم شهر به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، مبارزه با قاچاق کالا، برخورد با جرایم خشن، مبارزه با موادمخدر، جمع آوری معتادان ولگرد، انتظام بخشی ترافیکی، کنترل مجرمان سابقه دار، ساماندهی مناطق حاشیه نشین و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستاوردهای این طرح در شهرستان قائم شهر، از کشف بیش از 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق شامل انواع البسه و پارچه های خارجی قاچاق، لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق در این طرح خبر داد.

سردار میرفیضی همچنین از کشف بیش از 20 کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح ظفر سه در شهرستان قائم شهر خبر داد و افزود: 14 اراذل و اوباش به همراه 385 متهم به قاچاق کالا، سارق و متهم موادمخدر در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران به توقیف 64 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این طرح خبر داد و افزود: بیش از 47 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه طرح ظفر متناسب با جغرافیای جرم در سطح استان اجرا می شود، افزود: افزایش احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است و ملاک ارزیابی ما از عملکرد کارکنان پلیس، رضایتمندی مردمی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ما سربازان ولایت هستیم، افزود: ما باید وظایف سربازی خود را به خوبی انجام دهیم و به لطف الهی و با همت و هوشیاری همه دستگاه ها وهمکاری خوب مردم با پلیس امنیت مطلوبی در سطح استان حاکم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار