پرویز پرستویی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حمایت از نام خلیج فارس پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش تصویری از گور یک سرباز آمریکای منتشر کرد که بر گور این سرباز نام زیبای خلیج قارس نقش بسته بود. پرستویی حک نام خلیج فارس بر این گور را سند دورویی دولتمردان آمریکایی دانست و عنوان کرد: "سنگ قبر سربازان آمریکایی نیز بانام خلیج فارس منقش شده است ولی برخی دولتمردان آمریکا برای جلب رضایت متحدین مرتجع خود ازنامهای جعلی دیگر استفاده می کنند."

پرستویی نوشت:
"نام خلیج فارس در قبرستان ملی آرلینگتون ویرجینیا حک شده برگور سربازان آمریکایی سندی برتر از این برای نشان دادن دوروئی دولتمردان آمریکا درباره نام خلیج فارس وجود ندارد. حتی سنگ قبر سربازان آمریکایی نیز بانام خلیج فارس منقش شده است ولی برخی دولتمردان آمریکا برای جلب رضایت متحدین مرتجع خود از نام‌های جعلی دیگر استفاده می کنند. با دقت نوشته ها را بخوانید تا بهتر متوجه شوید."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
جناب آقای پرستوئی مطلب جالبی ارائه کردید. برای اطلاع جنابعالی و هموطنان عرض کنم که در تمام نقشه های سازمان NOAA که همان ساز مان ملی اقیانوسی و هوا شناسی امریکا است و همچنین NASA که سازمان فضائی امریکا است و از مراجع رسمی این کشور در تهیه نقشه ها هستند در تمام این نقشه های آنها فقط نام خلیج فارس درج شده و کد نقشه ها همیشه از ازل تا کنون بهمین نام بوده و هست. بعبارت دیگر این سازمانها برای یک سری مسائل جعلی که نقشه های خود را عوض نمی کنند. بهمین دلیل روی سنگ قبر بهمین نام می بینید. استفاده برخی مانند گوگل و نظیر آن سندیت ندارد و نقشه های تجاری است و سازمان ملل فقط خلیج فارس را به رسمیت میشناسد ولی در عین حال ممکن است برخی برای عناد از نام جعلی استفاده کنند. بعبارت دیگر فرضا گوگل از نقشه های NASA و NOAA استفاده میکند و به تناسب با توجه به اهداف نام را تغییر میدهد. اگر سری به نقشه های سازمان هواشناسی جهانی بزنید نیز فقط نام خلیج فارس را خواهید یافت. در این ارتباط گفتنی زیاد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
با سریال معمای شاه مردم فهمیدند که آمریکا و غرب پدر ملت ها را در می آورند یکی را بر می دارند و یکی دیگر که هیچ نمی داند جایگزین می کنند و این وسط این مردم هستند که بازنده اند.