فرماندار شهرستان اردبیل گفت: طرح نمونه‌برداری از نانوایی ها با جدیت در اردبیل پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، جواد زنجانی از برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت نان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: طرح نمونه‌برداری از نانواییها با جدیت در اردبیل پیگیری می‌شود که بیش از 3 هزار و 800 مورد نمونه‌برداری از نانواییهای اردبیل انجام شده است.

وی بیان کرد: مهمترین هدف ما حمایت از نانوایان است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و از نانواییها انتظار داریم تا در ارتقای کیفیت نان تولیدی خود تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا دغدغه و نگرانی مردم در حوزه نان برطرف شود.

فرماندار اردبیل گفت: ۹ نانوایی چندمنظوره در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و مهمترین اولویت ما در همین رابطه حمایت از ایجاد نانواییهای چندمنظوره در شهرستان است.

زنجانی گفت: یکی از اولویتهای اساسی ما حمایت از ایجاد نانواییهای چندمنظوره در اردبیل است که در حال‌حاضر 11 درخواست برای ایجاد نانواییهای چندمنظوره در اردبیل ارائه شده و در آینده نزدیک 9 نانوایی چندمنظوره در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نانواییهای چندمنظوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ‌افزود: انتظار می‌رود نانوایان نیز نسبت به کیفیت نان ارائه شده به مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این زمینه نظارتهای همه‌جانبه‌ای توسط مسئولان استان وجود دارد.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: باید در نانواییهای چندمنظوره پخت نانهای متنوع مبنای کار قرار گیرد و با درآمدزایی بیشتر برای نانوایان نان باکیفیت نیز به مردم ارائه گردد.

زنجانی از برنامه‌ریزی برای ایجاد نانواییهای آزادپز در مناطق روستایی خبر داد و افزود: بخشداران باید نسبت به ایجاد نانواییهای آزادپز در روستاها نیز مصمم بوده و برای اجرای این طرح پیشگام باشند.

وی از 2 هزار و 253 مورد بازرسی از نانواییهای شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه 55 نانوا که دچار تخلف شده بودند شناسایی و به تعزیزات معرفی شدند و پرونده این نانوایان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی همچنین از حذف کامل حوش شیرین در نانواییهای شهرستان اردبیل نیز خبر داد و اظهار کرد: این یک اقفدام بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شود که از عوامل اجرای این طرح در شهرستان اردبیل کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.