ارتقاء کیفی و کمی رسانه ها یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی کشورها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در ساری گفت: رسانه ها به عنوان قوه چهارم نقش موثری در توسعه زیرساخت ها اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی واجتماعی جامعه دارند.

وی رسالت مهم رسانه ها را مطالبه گری و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی دانست و افزود: رسانه ها در تعامل و همکاری با پلیس، تکمیل کننده عملیات های پلیسی هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران نگاه امروز پلیس را پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردمی دانست و گفت : پلیس بدنبال حل مسائل و مشکلات اجتماعی، امنیتی و شبه امنیتی با راهکار و موضوعات اجتماعی است.

سردارسید محمود میرفیضی افزود : رفتار و عملکرد پلیس همواره از سوی مردم مورد ارزیابی قرار می گیرد و تعامل و همکاری رسانه ها با پلیس موجب توسعه امنیت پایدار در جامعه می شود .

سرهنگ باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران نیزگفت: رسانه ها ارتباط دهنده و نقش اطلاع رسانی را برعهده دارند.

وی افزود: ارتقاء باورهای جامعه، جامعه پذیر کردن افراد، ترویج ارزش ها و هنجارها، نگرش های مثبت در جامعه از رسالت مهم رسانه ها است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: پلیس در تعامل با رسانه ها بدنبال افزایش اعتماد عمومی، افزایش امنیت روانی و افزایش جلب مشارکت عمومی است.

سرهنگ باقری افزود: ملاک های فردی، ملاک های اجتماعی و ملاک های دینی از جمله ملاک های هستند که رسانه ها باید در تهیه و تولید محتوا آنها را مدنظر قرار دهند.


رسانه ها تکمیل کننده عملیات پلیس


رسانه ها تکمیل کننده عملیات پلیس


رسانه ها تکمیل کننده عملیات پلیس


رسانه ها تکمیل کننده عملیات پلیس


انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.