استاندار ایلام گفت: واحد تولیدی کوشاب غرب و کارخانه فولاد گستر طرح هایی هستند که در شهرک صنعتی شباب قرار دارند و بزودی به بهره برداری می رسند.

2 طرح بزرگ صنعتی استان به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمدرضا مروارید در بازدید از شهرک صنعتی سرابله بیان کرد: طرح کوشاب غرب تقریبا آماده و در مراحل پایانی کار است و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و کارخانه فولاد گستر نیز در نیمه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.
 
وی آغاز بکار این 2 طرح را عاملی مهم در توسعه و رونق اقتصادی چرداول برشمرد واظهارکرد: اصولا وجود این چنین طرح ها و کارخانه های بزرگ در هر منطقه ای ضمن اشتغال زایی و رونق تولید باعث می شود به همراه آن تکنولوژی‌های جدید و به تبع آن کارخانجات دیگر برای تولید مواد مورد نیاز طرح های اعلام شده ایجاد شود و این روند تولید ثروت و رونق اقتصادی را در بر خواهد داشت.
 
استاندار افزود: دولت دکتر روحانی عزم و اراده خود را برای اعتلای اقتصاد کشور بکار گرفته و رویکرد مثبت دولت آینده روشن را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور در پیش گرفته است.
 
محمدرضا مروارید به همراه معاونان سیاسی، امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی، مدیران ستادی و فرمانداران شهرستان های استان از شهرک صنعتی سرابله بازدید کرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.