اینانلو:مشکلات تیراندازی،انگیزه ملی پوشان گرفت

مربی تیم ملی تفنگ گفت:مشکلات و بلا تکلیفی فدراسیون انگیزه تیراندازان برای شرکت در مسابقات گرفته است.

اینانلو:مشکلات تیراندازی انگیزه ملی پوشان گرفتابراهیم اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی تفنگ برای شرکت در مسابقات جهانی هند تصریح کرد:تیم ملی تفتگ با ترکیب 4 تیراندازی در این دور از رقابت ها شرکت می کند.تیم ملی در بتدا قرا بود با 12 بازیکن به این مسابقات اعزام شود اما با تغییر و تحولاتی که در فدراسیون ایجاد شد و بروز مشکلات جدید این تعداد به 8 نفر کاهش پیدا کرد اما متاسفانه مسئولان به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتند 4 تیرانداز را به این مسابقات اعزام کنند.

وی افزود:فدراسیون در حال حاضر با سرپرست جدید اداره می شود.مبینی تا حد امکان به شرایط تیم ملی رسیدگی کرد اما کافی نیست چون وی به عنوان سرپرست نمی تواند بیش از این کاری انجام دهد امیدوارم وی  هر چه سریع تر برای برگزاری انتخابات اقدام کند تا فدراسیون از حالت بلا تکلیفی خارج شود.

مربی تیم ملی تفنگ در ادامه عنوان کرد:پیش از شروع المپیک تیم ملی در هانوفر چند اردو برگزار کرد و در آن زمان تمام تمرکز کادر فنی آمادگی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات المپیک بود پس از المپیک همه کشورها با برگزاری اردو های مختلف تیمشان را آماده نگهداشتند و برای مسابقات خود را آماده کرده بودند اما ما به دلیل مشکلاتی که فدراسیون داشت مدتی بدون اردو بودیم که این موضوع در افت تیم ملی تاثیر زیادی داشت.

مشکل فشنگ تیراندازان هنوز برطرف نشد

اینانلو گفت:مشکل فشنگ تیم ملی هنوز برطرف نشده است و تیراندازان با  فشنگ های محدود تمرین می کنند. حتی  تعداد فشنگ ما برای مسابقات هند کافی نیست.با این شرایط نمی توان انتظار داشته باشیم که تیم ملی مانند گذشته در رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشند.البته تیراندازانی که در حال حاضر در اردو تیم ملی حضور دارند جزء بهترین های تیراندازی ایران محسوب می شوند.دشوار است  همین تعداد ملی پوشان را در تیم نگهداریم چون با شرایط پیش آمده تیراندازان انگیزه ای برای تمرین و مسابقات ندارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:مهم ترین دغدغه من مسابقات تیراندازی جوانان آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا است چون تیم ملی برای شرکت در این رقابت ها باید با آمادگی شرکت کند اما شرایط فعلی چنین چیزی امکان پذیر نیست.مشکلات تیراندازی حتی انگیزه را از مربیان هم گرفته است.

رقبای ما بیش از 300 تیر در یک روز می زنند 

وی افزود:تیراندازان ما در طول روز تنها 50 تیر می زنند اما رقبای ما  حداقل با 300 تیر در روز  تمرین می کنند.بنابراین با این شرایط انتظار کسب مدال از تیراندازان عادلانه نیست شرایط تمرینی و امکانات ما با دیگر کشور ها قابل مقایسه نیست.

اینانلو گفت:لازم است در بازی های آسیایی و کشور های اسلامی توجه خاصی به رشته تیراندازی شود چون تیراندازان شایستگی کسب مدال و قهرمانی را دارند.تیراندازی از جمله ورزش هایی است که تیراندازان می توانند در ماده های مختلف شرکت کنند و شانس کسب مدال های متعدد را دارند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: سرپرست جدید فدراسیون بخشی از مشکلات زیر ساختاری را برطرف کرد و وضعیت تیراندازان تا حدی بهبود یافت اما تیراندازی برای پیشرفت نیاز به امکانات بیشتر دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار