پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم های عربی استاد ایجاد حاشیه هستند اما نمایندگان کشورمان نباید اسیر این جوسازی ها شوند.

بی‍‍ژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدارهای نماینده های ایران در لیگ قهرمانان‌ فوتبال آسیا برابر تیم های عربی بیان کرد: شناخت چندانی از حریفان تیم های ایرانی ندارم اما این تیم ها معمولا از بازیکنان شاخص خارجی در ترکیب خود بهره می برند. خوشبختانه نمایندگان کشورمان هم در آستانه آغاز این رقابت ها وضعیت مناسبی دارند.

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان نمی توان به نتیجه گیری این تیم خوشبین بود. امیدوارم پرسپولیس و استقلال بتوانند این مسابقات را با پیروزی آغاز کنند و نتایج خوب خود را تداوم دهند.

ذوالفقارنسب درباره میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستان در کشورهای بی طرف اظهار داشت: متاسفانه تیم های عربی استاد حاشیه درست کردن هستند و معتقدم مسئولان AFC باید نظارت ویژه ای بر این مسابقات اعمال کنند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره حاشیه سازی تیم های عربی مقابل نمایندگان کشورمان بیان کرد: تیم های عربی با ایجاد حاشیه نمی توانند روحیه ما را تضعیف کنند و بازیکنان ایرانی باید داخل زمین آرامش خود را حفظ کنند تا دچار مشکل نشوند. ازطرفی با توجه به این که رقابت های لیگ قهرمانان زیرنظر کمیته داوران AFC قرار دارد، داوران هم سعی می کنند بهترین عملکردشان را ارائه دهند. آنجا مانند ایران نیست که تماشاگران به راحتی با خودشان نارنجک به ورزشگاه بیاورند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار