رئیس مجلس مالزی با تاکید بر حمایت این کشور از مردم فلسطین گفت: همه باید تلاش کنیم تا جامعه اسلامی به ثبات رسیده و بتوانیم تهدید داعش را دفع کنیم.

مالزی از مردم فلسطین حمایت می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امین مولیا رئیس مجلس مالزی در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سخنانی اظهار داشت: ما در قرن بیست و یک شاهد تصرف و تسخیر فلسطین توسط اسرائیل هستیم و به نظر می‌رسد که همچنان برای صلح و آشتی، مشکلات پابرجا است.

وی با تاکید بر اینکه مالزی از مردم فلسطین حمایت می‌کند، گفت:‌ ما چندین بار تلاش کردیم قطعنامه‌هایی را در شورای امنیت علیه اسرائیل تصویب کنیم، اما چین، آمریکا، روسیه و فرانسه پیش قطعنامه‌های ما را برای اسرائیل وتو کردند.

رئیس مجلس مالزی تصریح کرد: تغییرات در رهبری کشورها باعث ضربه خوردن به مردم فلسطین شده است، ولی ما باید با اعتقاد به آرمان‌هایمان مسائل فرقه‌ای را کنار گذاشته و به مسیر اصلی‌مان باز گردیم. البته نباید تمامی فعالیت‌ها بر روی مسائل مسلحانه متمرکز باشد.

مولیا با بیان اینکه خشونت علیه کودکان تنفر آمیز است،  گفت:‌ باید با در نظر گرفتن واقعیت‌های جدید جهان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنیم. نباید شاخ و شانه کشید و با دسته بندی‌های مذهبی برای خود مشکل ایجاد کنیم. باید با کنار گذاشتن این موضوعات تلاش برای دفع تهدید داعش به کار گرفته شود

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار